قیمت فروش پروپیونات سدیم نگهدارنده

بهترین نگهدارنده نان و صنایع غذایی

مشخصات محصول: پروپیونات سدیم Sodium propanoate
نامهای دیگر: Sodium propionate Napropion
فرمول شیمیایی: C۳H۵NaO۲
شکل ظاهری: بلورهای شفاف
کشور سازنده: چین
برند: FOODCHEM
پروپیونات سدیم نوعی نگهدارنده است که از آن به عنوان یک مهار کننده رشد باکتری است. این ماده به طور گسترده ای در نان و سایر محصولات نانوایی برای جلوگیری از کپک زدن استفاده میشود

کاربردهای پروپیونات کلسیم:
در فرآورده‌های نانوائی ، نان و خمیر پیتزا برای جلوگیری از رشد کَپک‌ها به میزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده می‌شود، در نتیجه باعث افزایش عمرمحصولات میشود. همچنین در پنیرهائی که به صورت سرد بسته‌بندی می‌شوند و پُرکننده‌های مخصوص کلوچه‌های میوه‌ای به مقدار مجاز (۰/۲ تا ۰/۳ درصد) مصرف می‌شود.

فارسی
Tags:

قیمت فروش نیتریت سدیم خوراکی

 نیتریت سدیم صنایع غذایی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول نیتریت سدیم را از کشور چین و آلمان با برند BASF وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید نیتزیت سدیم با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.
کاربرد در صنایع غذایی:

- پیشگیری از رشد کلوستریدیوم بوتولینیوم ( عامل بوتولیسم؛ مسمومیت غذایی حاد)
- بهبود و حفظ طعم و رنگ ماهی و گوشت (به اکسید نیتریک تبدیل و با میوگلوبولین ترکیب میشود)

تیریت سدیم به عنوان مواد نگهدارنده، به طور معمول در گوشتهای فرآوری شده استفاده می شود. درکالباس ، هات داگ، پپرونی و…. بسیاری از گوشتهای فرآوری شده نیز مواد افزودنی دارند تا رنگ خاص را حفظ کنند. این مواد شیمیایی همچنین رشد باکتری های مضر خاص و یا قالب و یا سموم دیگر مانند بوتولیسم و کلستریدیوم و بوتولینوم را مهار می کند. همچنین این مواد با ترکیب شدن با میوگلولولین و هموگلولولین گوشت باعث ایجاد رنگ مطلوب صورتی در گوشت شده که به آن حالتی جذاب و تازه می بخشد به علاوه، این موارد شروع فساد را در گوشت به تاخیر انداخته و باعث حفظ عطر و طعم ادویه های آن می شوند.

فارسی
Tags:

فروش نمک سدیم لاکتات

کاربردهای نمک لاکتات سدیم

شرکت بازرگانی تیناکم محصول لاکتات سدیم را از کشور چین با برند FOODCHEM وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید.

فارسی
Tags:

قیمت فروش کاراگینان فیلیپین Carrageenan

کاروگینان فول، کاروگینان کاپا ، کاروگینان, caroginan, Carrageenan, carrageenins

مشخصات محصول کاراگینان:
نامهای دیگر: , کاروگینان فول، کاروگینان کاپا ، کاروگینان, caroginan, Carrageenan, carrageenins
کشور سازنده: فیلیپین
بسته بندی: 25 کیلوگرمی
انواع مختلفی از کاراگینان موجود است که بر حسب کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم میشود از جمله میتوان به کاراگینان کاپا – کاراگینان آیونا – کاراگینان لامبدا اشاره نمود. نوع لامبدا در آب سرد محلول است ولی ژ ل تشکیل نمی‌دهد .کاپا و آیوتا کاراگینان با پروتئین‌های شیر واکنش نموده و همراه با سایر صمغها از تراوش آب یا سرم شیر به بیرون جلوگیری می‌کنند . نوع کاپا و آیوتا درآب داغ (حرارت بالاتر از ۷۱ درجه سانتی گراد )حل می‌شوند و به ترتیب در حضور کاتیونهای پتاسیم و کلسیم ژلهای قابل برگشت تشکیل می‌دهند . ژلهای حاصل از نوع کاپا شکننده بوده و حالت تراوش بیشتری از خود نشان می‌دهد . درحالیکه ژلهای آیوتا الاستیسیته و کشش بیشتری داشته و حالت تراوش وسینرسیس از خود نشان نمی‌دهند . مقدار ۱% تا ۳% درصد آن باعث تثبیت پروتئین‌های شیر می‌شود و در غلظت ۵/۰ تا ۱ درصد ژل تشکیل می‌دهد . در فراورده‌های لبنی ، دسرهای ژله‌ای و ژله‌های کم کالری مصرف می‌شود . درسیستمهایی که محیط آنرا آب تشکیل می‌دهد ۲/۰ تا ۱ درصد و درسیستمهای شیر ۰۱/۰ تا ۲۵/۰ درصد کاراگینان توصیه می‌گردد.

فارسی