سدیم اسید پیروفسفات sapp

واردکننده اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی را از کشور چین با برند فودکم و کشورهای آلمان و تایلند وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

توضیحات: اسید سدیم پیرو فسفات
نامهای دیگر این محصول: پیرو فسفات دی سدیم, فسفات دی سدیم, پیرو فسفات سدیم - اسید, دی سدیم پیرو فسفات دی هیدروژن, Sodium acid pyrophosphate ,SAPP
گرید محصول: Slow ,medium ,Fast - غذایی
بسته بندی: کیسه های 25 کیلوگرمی
رنگ: سفید

فارسی
Tags:

اسید تارتاریک

واردکننده تارتاریک اسید

شرکت بازرگانی تیناکم محصول تارتاریک اسید خوراکی را از کشور چین با برند فودکم و آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید جوش ترش غذایی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

توضیحات محصول تارتاریک اسید
نام های دیگر این محصول: تارتاریک اسید threaric acid ، dihydroxysuccinic acid، racemic acid، Uvic acid، paratartaric
برند: FOODCHEM China
بسته بندی: کیسه های 25 کیلوگرمی
ظاهر: کریستال یا پودر
رنگ: سفید
بو: بی بو

فارسی
Tags:

قیمت فروش سیترات سدیم خوراکی

خرید سیترات سدیم خوراکی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول سیترات سدیم خوراکی را از کشور چین با برند TTCA و ENSIGN و کشور آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید سیترات سدیم غذایی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

سدیم سیترات (E331)با فرمول شیمیایی NA3C6H5O7 نمک سدیم اسید سیتریک بوده و مانند اسید سیتریک، دارای طعم ترش است. مانند نمک های دیگر، آن را نیز دارای طعم شور است.

فارسی
Tags:

قیمت فروش مونو پروپیلن گلیکول MPG

شرکت بازرگانی تیناکم محصول مونو پروپیلن گلیکول MPG را از کشور چین و کره با برند سامسونگ وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بشکه های 250 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید مونو پروپیلن گلیکول MPG با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

فارسی